Selasa, 13 Januari 2009

Mumin's Family Day PART(1)

Mumin's Family Sport Day telah diadakan pada 29 Disember 2008, bertempat di belakang rumah Awg Abd Shaib bin Hj Abdul Mumin di kampong Kulapis. Acara ini juga untuk menyambut Tahun baru Hijrah 1 Muharram 1430.

Acara ini telah berlangsung selama 3 tahun berturut turut, dan diadakan di penghujung tahun bagi merelease tension sepanjang persekolahan anak-anak setiap tahun dan juga mengeratkan lagi silatulrahmi antara anak menantu, adik beradik, cousin-cousin dan ipar biras. Tema pada tahun 2008 itu ialah PIRATES.


Perarakan PIRATES di persekitaran perumahan anak anak Hj Abd Mumin



Sesi Family Pirate Photo





Breakfast Time..!!!!!!

Sesi Aerobic, Aerodance & Poco Poco

Aerobic Instructors / Steady lah U...H.Mashood berpoco-poco
Little Pirate N d Bottle (Lelaki , Perempuan & Toddler 3 tahun kebawah)



Master & Miss Pirate of Kulapis 2008



Fadli tercedera apabila turun dari slide bouncer, terjerut lehernya oleh tali yang diikat dengan tempurong. Fadlin membantah tidak mahu turun slide dgn tali tempurong.
Slide bouncer dibatalkan, selepas makan makanan yg tidak seberapa teruk(Cincau jelly, green beans, kucai & talor puyuh - nyaman kali ahhh) barulah berlari keliling padang hingga kegarisan penamat

Amazing Race / Treasure Hunt Kulapis 2008

(Registering & Listening to the instruction)--Woouuu.....concentrate lah Uuu...
Stay at Rizqun kali ahhhhh......hadiahnya.


Pirate Pop

(Antam sajalah lirik nya, Pirate-pirate mabuk belagu)


King & Queen Pirate Beronggeng

(Pasangan Suami Isteri menari ala ala Hindustan secara spontan. Well what a hack, antam saja lah asal manang TV AIFA 21" - banyak gelagat yang menciut hati seperti bergolek golek dipantas, menarik kain panjang dari pasangan nya & sampai keluar pantas pun ada jua HEBAT..HEBAT...)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan